E. prekybos rinka sparčiai auga. Kai kurie rinkos tyrimai parodė, kad iki 2020 m. pasaulinė e. prekybos rinka išaugs nuo 449 mlrd. dolerių 2017 m. iki daugiau nei 1 trilijono dolerių. Kad neatsiliktumėte nuo šio spartaus augimo, jums reikia el. parduotuvės, kurioje būtų aiškiai nurodyta, kuo ji prekiauja ir kaip ja galima naudotis. O kai klientai sužinos, kur esate, kaip jie vėl jus suras? Jei nebūsite atsargūs, jie gali tiesiog išeiti ir nebegrįžti. Atsakymas – el. parduotuvė, kuri yra draugiška ir jūsų klientams, ir “Google” paieškos naršyklėms. Šiame straipsnyje rasite septynis būdus, kaip sukurti kokybišką el. parduotuvę, kad daugiau žmonių vėl ir vėl sugrįžtų. https://upuro.lt/interneto-svetainiu-kurimas/
Sukurkite tvirtą prekės ženklo pagrindą
Kai žmonės iš jūsų perka, jie tikisi visur matyti jūsų prekės ženklą. Nuo interneto svetainės iki gaminių pakuotės ir laiškų, kuriais siunčiate gaminius. Jei klientas matys tik jūsų pavadinimą ir adresą, bet nematys jūsų logotipo, jam atrodys, kad jūs nepriklausote tai pačiai pramonei. Stiprus prekės ženklas – tai ne tik logotipas ir pavadinimas. Jei vietoj aiškaus logotipo klientas mato mažą, grūdėtą paveikslėlį, gali būti sugadintas visas įmonės įspūdis. Tas pats, jei jūsų prekės ženklo pavadinimas yra netinkamų spalvų arba apverstas aukštyn kojomis. Štai kodėl kokybiška el. parduotuvė – tai ne tik logotipas, bet ir tai, kaip tas logotipas atrodo visose vietose, kur jį matys jūsų klientai. Įsitikinkite, kad visi jūsų produktų aprašymai, svetainė, el. laiškai, produktų pakuotės, logotipas, įrašai socialiniuose tinkluose ir parduotuvės iškabos atitinka jūsų logotipo spalvas. Taip klientai iš karto atpažins, kad visos šios vietos priklauso tai pačiai įmonei.
Siūlykite puikų klientų aptarnavimą
Jei klientams kyla klausimų apie jūsų gaminius ar jų naudojimą, turite būti pasirengę jiems padėti. O kai kuriems jūsų klientams prireiks pagalbos, jie papasakos savo draugams ir kolegoms apie gerą patirtį su jumis. Taigi kaip tai padaryti? Pirma, jums reikia stiprios klientų aptarnavimo komandos, kuri galėtų greitai ir profesionaliai atsakyti į klientų užklausas. Taip pat turite užtikrinti, kad klientų aptarnavimo komanda matytų visas klientų užklausas ir nebūtų užversta per daug užduočių vienu metu. Pasirūpinkite, kad visos klientų užklausos būtų patvirtintos ir priskirtos tinkamiems žmonėms. Jei neturite klientų aptarnavimo komandos, pasamdykite ją. Svarbu pažymėti, kad jie turi ne tik rūpintis jūsų klientais, bet ir padėti jums augti. Puiki klientų aptarnavimo komanda yra būtina kokybiškai el. parduotuvei. Ji gali pažaboti nepatenkintus klientus, o taip pat gali padėti jums auginti verslą, paverčiant juos lojaliais klientais.